Welcome to Blue Panthers Softball team

Hey welcome! Im Ceci and im the administrator of this blog:D are you a girl between 12-17? are you bored and full of energy? you in town? stop foulling arround! come on and join us!

duminică, 18 iulie 2010

SUMMER time

Hellow all! va saluta ceci de pe plaja din mamaia:* pai ma kam plictiseam si am zis sa mai pun si peaci cv ca e pustiu...pai ce sa zik ieri am fost kateva fete la Panet mai exact eu cu Alina..a fost ok...am luat bataie si de la echipa lui Yoko si de la echipa lui Marius...pai zilele astea a mers kam prost...nam mai mers nici la Frasin ptr ka am zis ka nare rost sa mergem 4 fete...orikum vine kampiionatu pe tzara...sau cv de genu ce o sa fie la noi in muresh...tre sa ne pregatim tare ....sa ajungem makar p lokul 4 sau 5..stiu ka nu ne putem pune ku romanu sau ku Blue Angels Buc. dar totusi ku toate astea incercam...kiar daca eu lipsesc de la kateva antrenamente...voi tragetzi tare...eu am manusha si mingea ku mine oricum:D si exersez putzin pe plaja in fiecare dimineatza:Daa si audcetzi fete mai kat mai multe ji purtatztiva frumos ku ele nu va certatzi ...invatztatzile:) ...aa si era sa uit kat eu sunt plecata...Alina a preluat conducerea...:P ATENTZIE! nu o enervatzi ka no sa iasa bine:P va pup pe toate si pe totzi>:D<:*:*:*:*:* cu drag...Cecilik'a(asa mi se spune peaci):P aaa si Cata...am auzit ka baietzii vor merge la Roman...putem venii si noi?;;):D:D:D plzplzplzplzpzlpzl:D:D:D:X:X:X:D

Un comentariu: