Welcome to Blue Panthers Softball team

Hey welcome! Im Ceci and im the administrator of this blog:D are you a girl between 12-17? are you bored and full of energy? you in town? stop foulling arround! come on and join us!

marți, 16 martie 2010

played outside

hey! yall'! Duminica am avut antrenamente afara:D a fost okey. Am inceput sa facem incalzirea in sala cand observ ca lipsesc doua fete...guess who? Alina si Andreea of course. Erau afara, priveau la baieti...le-am readus cu picioarele pe pamant si am facut incalzirea dupa care am iesit pe teren:D. Cata a fost nervos, dar ca de cele mai multe ori a reusit sa se calmeze:D sunt mandra de Teo care a aruncat excelent la pitch >:D<. Emoke a fost perfecta ca intotdeauna, a dat un homerun cat China>:D<. Alina a ajuns acasa cu un cucui cat casa datorita lui Alex si lui Cata(Erdely)...Andreea dusa cu pluta... Cand e obosita arunca excelent la pitch cand nu, e ingrozitoare (mai exersam) o iubim oricum..Ralu a jucat foarte bine pe teren a invatzat mult si joaca mai bine decat unele fete care sunt de 1 an;)) Sa nu uitam de Laura care a progresat mult de la primul antrenament chiar daca mai scapa cate o minge...mai avem de lucart dar e okey;))Si sa va zic si de Ceci,modesta de mine;))a lucrat okey dar mai incapea..sa enervat rau cand coach a pus-o sa alerge imbracata in costum de catch...dar a ramas cu ciocul mic(nu am comentat)...appp Cata (coach) ce ar fii sa asiste doar fetele la antrenamentele de SOFTball?Dar daca totusi vor baietzii sa ramana ori totzi ori niciunu...sa am ji eu dupa cine sa ma uit:))(joke) ..dar ar fii o idee nu?;))...
Daca jucam asa si pe teren atunci va fii bine:D cel putzin asa:D. Vetzi vedea ceva poze;).pa-pa:*..p.s. sa incercam sa nu-l mai enervam pe Cata ...uneori face urat de tot..dar noi il iubim asa cum e>:D<

Un comentariu:

  1. Merci. Merci că te ocupi de blog şi că o faci bine. Merci ptr profesionalism, ptr încredere şi pentru tot ajutorul care mi-l dai. E minunat ce faci ;). Bravo!

    Cata coach

    RăspundețiȘtergere